› Tasty Rabbit ! › 営業について › はあとふるYaizu でした! :)

2014年10月05日

はあとふるYaizu でした! :)

Crazy typhoon's right over our heads and the rain's been pouring down all day, but in-spite all that spent a fun day at a great heartwarming event in Yaizu.
Us foreigners, each bringing with some food representing, did have a pretty pretty pretty(太陽) cool time.... & although the rain was washing it all down outside, the crowds did come to enjoy the food & so much more.
I made some 'falafel', a popular Israeli dish- fried croquettes made from chickpeas, garlic & spices, usually served with salad & tahini (sesame based dressing).

Thankful to Naresh Maharjan for inviting me to join, to all the volunteers who helped & to all the guests for not allowing the bad weather to spoil the day.

Few pics to share.. あはは
はあとふるYaizu でした! :)
はあとふるYaizu でした! :)
はあとふるYaizu でした! :)
はあとふるYaizu でした! :)
はあとふるYaizu でした! :)
はあとふるYaizu でした! :)

Have a great week y'all びっくり
Liran ちょき


同じカテゴリー(営業について)の記事
明日明後日よーーー
明日明後日よーーー(2016-04-08 21:18)

今週末よ
今週末よ(2016-03-09 13:40)

Big Thanks !!
Big Thanks !!(2016-02-17 13:44)

Cafe Time !~!
Cafe Time !~!(2016-02-12 18:59)


上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。

削除
はあとふるYaizu でした! :)
    コメント(0)